1 Ocak 2019 Salı

TEK SAYILARIN UĞURUNA İNANIR MISINIZ?

Tek sayıların uğuruna inanır mısınız? Son zamanlarda inanmaya başladım sanırım ben... 2018 çok iyi geçmedi hatta son haftası dahi kıpkırmızı bir burun, elde peçete, okaliptüs özellikli herşey, üşüme ki ciddi manada üşüyordum. Uzun zamandır böylesine ciddi bir soğuk algınlığı yaşamamıştım. 
       Yeni bir yıl, yeni bir umut derken geldi 2019 notlarım... Bu yıldan beklentilerim elbette ki var ancak sağlık olmazsa diğer umutlar için uğraşacak güç de olmuyor . Herkes bu kış aylarında soğuk algınlığına dikkat etsin . Basit bir soğuk algınlığı derken ilaç içmeden geçmeyen bir hastalık oluyor. Eskiden  iki gün dinlenme ile ayağa kalkabiliyorken şimdi iyileşme süresi de uzuyor . Kulak burun boğaz üçü etkileşime geçiyor sonuç olarak kış sevmiyorum cümlesi dökülüyor ağızdan .

      Bitki çayları en yakın arkadaş olurken fotoğraftaki çay orman meyveli bir çay çok zor çıktığım bir gün de zencefil limon ikilisinden bıkınca değişik bir çay denemelisin Aslı derken aslında alışkanlıklar da sabit de kalınmalı imiş onu anladım . Ekşi hatta baskın elma tadı olan bir çay yerine daha hafif bir çay  içmeyi tercih ederdim.
      Bu arada karakedi dergisinde hikayem yayınlandı eğer okumak isterseniz derginin Ocak sayısında Turunç efsanesini bir de benden dinleyin. Beklerim yorumlarınızı; dergi düzenli olarak her ay bir şehir teması ile yayınlanmakta bu ay da Hatay'dan selamlamakta.
    2019 ilk yazım umuyorum ki daha çok yazılar yazabilir daha çok hikayelerim yayınlanma imkanı bulurum . Tek sayıların uğuru yansırken hayallerimize güzel dolu dolu bir sene olsun...

49 yorum:

  1. Çok güzel şeyler olsun innşallahh

    YanıtlaSil
  2. Yayımlanan yazınızı tebrik ederim. 2019 da tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim daha çok hikayemin yayınlanması dileğim insAllah 😊

      Sil
  3. Tek mi çift mi? Bilmem ama
    Sohbet şahane mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşanılan güzelliklerle belki de alakalı yılların da özelliği 😊 2019 hepimiz için güzel bir yıl olsun

      Sil
  4. Teşekkür ederim 😊 Sağlıkla insAllah 😊

    YanıtlaSil
  5. Ben tekli sayılarla anlaşamıyorum Aslı🙈 O yüzden bu yıl benim için çok güzel geçecek olsa bile, hep bi' sevimsizlik olacak üstümde.
    Ah, bu sene hastalıklar da ne kadar değişik oldu.. Her şey değiştiği gibi bunda da değişimi fark ediyoruz. Nasıl mikroplar var, bir grip olduysan bir ay iyileştirmiyor..
    Ben de çok fazla damak tadımı bozmayı sevmem ama bu kış bulduğum her türlü gripten korunma çaylarını içtim/içiyorum. Tarçınlı Portakal en sevdiğim😊Ve çok da etkiliymiş salgınlardan koruma konusunda.
    Yazını çok merak ettim, okuyacağım.
    Bu yıl sağlıkla geçsin, güzel geçsin. Daha çok yaz, daha çok okuyalım seni🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram'da sana göndermeyi unutmuşum hemen yolluyorum çok sevinirim yorumlarına 😊 gripler bir ay geçmiyor cidden , tarçın çok seviyorum bende 😊

      Sil
  6. Tek sayılar dinimizde çok örneği var ama uğurlu mu uğursuz mu onlara inanmıyorum. Mesela 7 zeytin yemek sünnettir. Ayrıca geçmiş olsun...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  7. Ben pek inanmam açıkcası ama eğer dediğin gibi olursa yani bu senen mükemmel geçerse paylaş gene bizimle belki yaşadığın mucizelerle mutluluklarla bende inanmaya başlarım kim bilir, benimki de bok gibi geçti ayrıca :d Yaşayalım görelim.Mutlu yıllaarrrrrr. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😄 güzellikleri paylaşın ki cogalsın derler insAllah bu yıl dolu dolu güzel bir yıl olsun

      Sil
  8. Bende pek fazla tek, çift ayrımı yapmayanlardanım :) Yeni yıl en başta sağlık getirsin. Dediğiniz gibi sağlık olmayınca hiç bir hedef ve hayalimize gücümüz olmuyor. Sağlıklı ve mutlu bir yıl olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En büyük dileğim saglikla ve mutlulukla bir yıl olsun 😊

      Sil
  9. Merhabalar blog takip etkinliğinden geldim. Başarılarınızın devamını dilerim. Bu da benim sitem: https://umitcakir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz blog izleyicilerimde sizi göremedim 😊

      Sil
  10. ben pek bakmıyorum çift tek ayrımına :) yeni yıl güzellikler getirsin size

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle geçmiş olsun.Bu aralar hemen hemen herkeste benzer şikayetler var,dikkat etmek gerekir.

    Sonra çok çok tebrik ederim :)

    Uğur işinin hiçbir seklinde inanmıyorum ben..tevafuk olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla grip olan var benim çevremde de , mevsimler sert geçiş yapıyor Adana ılık bir kis geçirmiyor

      Sil
  12. Sanırım ben de herhangi bir sebebe dayanmasa da tek sayıları sevenlerdenim. Umarım 2019 isteklerimizi karşılayan bir yıl olur. Nice yıllara, mutluluk ve huzurla...

    YanıtlaSil
  13. Sayılara pek bakmıyorum.Ama doğum tarihimin uğuruna inanırım 😀

    YanıtlaSil
  14. yeni yılda herşey gönlünce olsun bol şans diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim herkes için şanslı bir yıl olsun 😊

      Sil
  15. I also like odd numbers and I prefer them over even numbers therefore I hope in a fantastic year. I hope you will get better soon.
    Kisses,
    Flo

    YanıtlaSil
  16. Espero que melhore rapidamente, Asli!
    Chá de limão com mel, costuma fazer muito bem! E durante o ano se se consumir muita fruta fresca rica em vitamina C, é do melhor para o organismo ter maior resistência às constipações!
    Votos de um excelente 2019, para si e todos os seus! Com muita saúde, alegria, esperança e optimismo, e muitos objectivos realizados!
    Tudo de bom! Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil
  17. sıcak su bal sirke limon zencefil karabiber, süfer ilaç :) kışçayı limon :) tuzlu su veya kolonya çekmek buruna :) tentürdiyot gargara :) işte buğğğ :) eveeet inanıyım tek rakama, 2019 a süfer olcak sanaaaa önce iş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zencefil limon ikilisi benim için kış ayına damga vurdu 😊 hayırlısı olsun ama insAllah bir iş istiyorum

      Sil
  18. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    YanıtlaSil
  19. sayıların uğuruna inanmasam da bu yıl güzel geçsin...

    YanıtlaSil
  20. Thanks a lot :D

    looks fantastic :)

    NEW FASHION POST | WHAT TO WEAR ON COLD DAYS – SALES EDITION.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  21. Very interesting post. Thanks for sharing.

    Kisses

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 thanks for visiting my blog

      Sil
    2. Geçmiş olsun😊Başarılarının devamını dilerim.
      Dergiyi migros ta ararım.
      Kara Kedi ne güzel bir dergi adıdır, ayrıca uzun ömürlü olması dileğiyle😊

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim 😊 internet üzerinden yayınlanan bir dergi bakmak isterseniz internette okuyabilirsiniz 😊

      Sil