5 Ocak 2019 Cumartesi

YVES ROCHER PEELİNG YORUMLARI


Yeşil... En sevdiğim renk mi? Hayır... Ama en sevdiğim renkler sıralamasında ilk üçe kesinlikle girer. Rahatlatıcı, nefes aldıran bir renk adeta. Renklerin bir karakteri ve ruh halleri konusunda uzun uzun yazacak olsam da yeşil için uyumlu diyebilirim. Adeta tebessümü eksik olmayan bir renk.
Yves Rocher  da bu açıdan benim için önemli bir marka. Yeşil torbası ve en az zararlı ürün üretimi ile aralık ayında çok sık uğramıştım. Arkadaşımın yıl başı hediyesini almak için öncesinde de bu peeling ile bir başka ürün almak için. Bu peelingi Aralık ayından bu yana dört haftadır kullanıyorum. Haftada bir kez uygulama ile!
Yves Rocher Sebo Vegetal (Gözenekleri Sebum fazlasından derinlemesine ayıran Peeling)
*Kaside Kökünden elde edilen Baikal Tozu ile cildi sebum fazlasından arındırır ve matlık sağlar.
*Dış etkenlerle oluşan ciltteki kirlenmeyi ve ölü hücreleri yok eder. Tıkanık gözenekleri nazikçe kirden arındırır, cildi derinlemesine temizler.
*Ciltteki kusurların giderilmesine yardımcı olur. Cildin yeniden nefes almasını sağlar, cilde netlik ve tazelik kazandırır. İnce peeling tanecikli ve eriyen kremsi dokusu keyifli bir kullanım sunar.
*Paraben, mineral yağ (petrol) ve renklendirici içermez.

Uygulama; Haftada 2 kez göz çevresi hariç tüm yüzünüze dairesel hareketlerle uygulayın. Sonrasında bol su ile yıkayın.

         İlk kez aldığım ürünleri daha az ve düzenli kullanırım ki etkisini daha iyi görebilmek için. Karmadan yağlıya dönük bir cildim var. T bölgesi için oldukça başarılı buldum. T bölgesindeki yağlanmadan şikayetçi olanlar bakabilirler. Kullanım sonrası kuruluk olsa da 10-15 dakika içerisinde cilt kendisini daha rahat buluyor sanki. Bittikten sonra yaz dönemi için de alıp tam anlamıyla iki mevsim arası kıyaslama yapmak istiyorum. Benim için vaat ettiklerini yerine getiren etkileri belirgin bir üründü. Yüzde otuz indirim ile almıştım. 33 küsür gibi bir fiyatı vardı sanırım. Şu sıra yüzde elli indirimde bakılabilecek ürünler arasında ekleyebilirsiniz.
        Bu arada Instagram sayfam da küçük bir kitap çekilişi yaptım. Bir hafta sürecek olan Ocak güzelliği olsun. Katılmak isteyenleri Instagram sayfama beklerim. Sağlıkla bir ay olsun. Yorumlarınızı beklerim :)

42 yorum:

  1. Tanıtım için teşekkürler instagramdan takip için gelecegim

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Yeşil ve güzel çeşitleri var değil mi 😊

      Sil
  3. Yves Rocher ürünlerini genel olarak seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç ürünü hariç bende seviyorum 😊😊😊

      Sil
  4. i do not have items from this brand;)

    YanıtlaSil
  5. Thanks a lot :D

    seems to be great my friend

    NEW TIPS POST | WINTER SKIN, WE TAKE CARE.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  6. arada bende kullanıyorum bu tarz şeyler bir denemek gerek teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Oh very interesting product!

    YanıtlaSil
  8. I like and appreciate the products of this company. So that this one would not let me down. It's interesting with you, so I stay. Greetings.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I'm following your blog thanks for your visiting my blog 😊

      Sil
  9. Thanks a lot :D

    i really love YR products

    NEW REVIEW POST | YVES SAINT LAURENT: ALL HOURS CONCEALER.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  10. cilt tipime uymasa da bu markanın ürünlerini genel olarak seviyorum. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Bu markanın ürünlerini seviyorum bende....

    YanıtlaSil
  12. I like Yves Rocher and this product looks great.

    Kisses

    YanıtlaSil
  13. güzel ürünler
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  14. Great post! Have a sunny day :-).
    Nancy
    OrangeCosmetics

    YanıtlaSil
  15. Hello, thanks for the information.

    YanıtlaSil
  16. Hello,

    Amazing !

    Sarah, https://sarahmodeee.fr/

    YanıtlaSil
  17. I also love green color and also like Yves Rocher brand and products, very often they have great products!
    Regards,
    Flo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're right 😊 thanks for your visiting my blog 😊

      Sil
  18. Uma marca, que é um sinónimo de qualidade!...
    Excelente sugestão! Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil